Hej!

Va ju i stan idag innan skolan, hittade ett linne på Gina. Det satt kanske inte perfekt men det var lila och passar till mina lila skor och min lila väska, haha så jag köpte de. Kostade bara 49:-. Eftersom jag är så lat orkar jag inte fota de nu så ni får se imorgon :):)

Sen har jag bara haft lite teoriämnen på eftermiddagen, höll på att somna Z´z´z´. Nu är jag i alla fall hemma hos pappa, ska snart gå till mamma eftersom jag bor där den här veckan.

Här kommer i alla fall lite bilder från nybrokajen igår. Tyvärr så har jag inga när vi dansar men det kanske kommer senare om någon annan har tagit.

image622



image626



Kanske inte världens roligaste bilder men jag har inte så mkt mer.
Måste gå, ses :D <3

Kommentarer
Postat av: elli

visst är dee?? :D to diiie for!

Postat av: fannyh

nu har min tävling om pilgrimsmycket dragit igång, skynda dig att göra ditt bidrag för din chans att vinna! :)

2008-01-24 @ 20:42:02
URL: http://fannyhs.blogg.se
Postat av: sofia

finfina bilder :D ha en fin kväll! ;)

2008-01-25 @ 16:25:17
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback