Hello hello!

Hann inte skriva igårkväll, kom hem sent. Idag började jag i alla fall 8.20 med moderndans. Sen var det lite matte och engelska och sen åkte vi till nybrokajen och repade lite. Har två föreställningar där imorgon med skolan så det blir en låååång dag. Ska vara där vid 8 och sen är sista föreställningen vid 19.00 så jag kommer nog hem rätt sent.

Kollade igenom lite bilder från när jag var mindre. Hittade massa på när jag var liten bebis också, haha kul och se :D Här är två bilder från mina yngre år haha,  den första från spanien.. åååh sakna <3

image619
Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Danielle

Urgullig! :)

Postat av: Dena

sött!!

2008-01-25 @ 22:27:47
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback