Måndag

Hello!

Dagen har varit bra. Åkte lite tidigare till skolan för att göra klart ett arbete, 10.00 va jag där. Sen slutade jag vid 16.40. Sen på vägen hem fick jag och en kompis ett ryck av vi skulle gå på Mcdonalds så då gjorde vi de, gooott :D haha!

Nu ska jag i alla fall på dans. Ska bli kul, fast ändå inte. Det kommer säkert inte vara nån där. Eller vi är bara 5 st i gruppen och jag vet att en inte kommer så vi får väl se haha ;P Sen efter dansen som slutar 20.15 ska jag hem till pappa och plugga. Matteläxa tills imorgon :(

Nu behöver jag faktiskt gå så jag inte kommer försent. Ha det bra , kramar <3

image618
En blomma ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

fin bild :)

Postat av: you know who:P

vem va på mcdonalds m. dig? :P emma? nu sitter jag hemma å borde VERKLIGEN städa.. men ååå så jobbigt.. pussar

2008-01-21 @ 19:17:05
Postat av: sofia

kul med dans, dansar med idag :) snyggbild :D

2008-01-21 @ 19:21:04
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Jonna

fin bild:)

2008-01-22 @ 11:03:39
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback