Torsdag

Hello!

Hoppas ni har sovit gott och inte drömt mardrömmar som jag gjorde för någon natt sen. Drömmde att jag gick på någon dansskola och sen kom det en kille med en kniv och försökte döda mig, hah de va lite läskigt.

well well, hade tänkt att dra in till stan nu och se om jag hittar nått roligt. Ska åka till skolan sen vid 12 och sen börjar jag 12.45 med NO. Sen är det bara teori heeela eftermiddan, inte så roligt nej.

Här kommer i alla fall Dagens outfit :)

image621
Tröja - Gina tricot
Byxor - Vero moda
Skor - Sko punkten

Måste springa, hörs sen puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

fina skor :)

Postat av: d

han höll på å döda dig å du bara "o" haha

2008-01-24 @ 20:00:08
Postat av: amanda

d: hahah, precis dani ;)

2008-01-24 @ 20:22:17
URL: http://aami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback