AMI IS IN LOOONDON

Heeeej alla alsklingar!!

Jag sitter pa ett internetcafe i Camden som ligger i London. Vi kom hit idag runt 18tiden. Bor pa ett vandrarhem som jag hatar, det finns bara sanger och en spegel typ..inte kul bor hellre i talt men jaja. Imorgon maste vi hitta ett nytt hostel for det ar bokat dar vi bor nu den natten.

Tiden pa festivalen har varit bra. Dom forsta dagarna var skitjobbiga och jag ville inget annat en hem. Men det blev roligare mer i slutet da vi kunde ga mer pa sjalva festivalen. Och nu ar jag en cosy camper hahahah. Berattar allt sen nar jag kommer hem. Imorgon ska vi val kolla lite i affarer tror jag. Aker hem pa onsdag om vi inte stannar en natt till fast det tror jag inte. Kommer till arlanda strax innan midnatt sa vi hors pa torsdagen.

Nu stanger dom har snart, maste ga. Saknar er alla dar hemma!
LOTS N' LOTS OF LOVE TO EVERYBODY, PEEEEACE!

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dej älsko! hoppas du har det underbart! Pusss!

Postat av: Dena

ååh kul de l¨åter

2008-07-22 @ 12:47:52
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback