b-b-bada

Godmorgon!

Vaknade för lite mer än en timme sen. Sen dess har detta hänt: Spelat musik på högsta volym, familjen har spelat synt på högsta volym, har skrikit åt brorsan att sänka, duschat, satt kameran på laddning, skickat ett sms, insett att jag borde äta frukost. Jaa, det var väl de. Nu ska jag i alla fall ta och äta den där frukosten innan jag svälter eller liknande.

Ska i alla fall åka och bada idag, med familjen. Jag har bara badat en gång i år så nu kanske det är dags att plumsa lite höhö. Ska nog försöka hitta nått "eget" stället att bada på, jag har fått lite fobi för att bada runt hundrafemtioelva människor jag inte känner. Känns som alla kollar, göööööööm miiiig!!!! Haha typ så.

OKej, flummigt värre.. nu ska jag äta frukost och sedan dra till badet.
Ha en underbar dag i solen!


Vad tycker ni om dessa solglasögon jag testade på festivalen?
Själv diggar jag dom stora ;D

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, de stora solglasögonen är helt klart mycket bättre än de andra;) Du får se upp bara när du ska kliva på bussen eller nåt så du inte fastnar:P

Jag håller med om det där med bad.. Det är mycket skönare att bada om det inte är så mycket folk. Inte minst för att dölja att jag är lite av en badkruka:P

Postat av: Dena

Grymma brills :p Ja gillar heller inte att bada bland massa folk :p men ja tkr dt är svårt att hitta nåt eget ställe höh.

2008-07-26 @ 17:36:07
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback