Bilder från måndag, tisdag & onsdag


Kom hem till mormor och morfar i måndags, där va lilla Stampe. Haha så gulligt, han blev jätteglad när jag kom. Ååh min lille prins haha.


Tisdag, nyvaken höhö! Men den bjuder jag på.



Min kanin är galen.


Jaa.. ibland är han något ivägen.



M & M skulle köpa en fotölj, dom hade lots n' lots av sänger också. Åkte förbi solvalla tror jag det var och köpte sedan glass. Mums!


Gick förbi ett jättefint partytält, sånt ska jag totally önska mig i present ;D


Åt B&J på kvällen, yummie!



Onsdag, dags att åka till båven.


Båven, Inne i husvagnen.

Fler bilder kommer sen! Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Dena

asså är du rik eller! :o så mkt ben & jerrys du köper, hahah :D

Postat av: Ronja

sunshine sötast i världen nyvaken utan smink :D!<3

2008-07-11 @ 23:59:55
URL: http://centrechronical.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback