Dag 1 & 2, england


Mormor och morfar körde mig och min brorsa ut till skavsta airport den 14:e. Checkade in och väntade på att planet skulle gå, lyfte runt 22.00 och resan gick bra fast det var rätt trångt men sånt får man väl leva med ibland.


Landade i Glasgow runt midnatt nångång. Blev hämtade av mammas kompis så åkte vi buss och taxi till nått öde place där mamma var. Hela glasgow var faktiskt riktigt öde, fula hus och så.. i alla fall de jag såg av stället. Mamma + dom hon jobbade med bodde i husvagnar just då. (dom hade precis jobbat på T in the park, en festival) Gick och la oss direkt.


Efter max 2 timmars sömn var det dags att gå upp igen för att bila från glasgow ner till Suffolk där festivalen skulle hålla hus. Med endel pauser tog det ca. 13 timmar. Va ungefär 70-80 mil dit.


Paus! Dom som körde bilarna behövde sova nån timma.


Sedan bar det av igen.


Dom andra skulle åka till banken eller nått sånt så vi fick sitta i solen och vänta, vaaaarmt!!


Efter några timmar till kom vi tillslut fram till Suffolk. Visade sig att man inte kunde komma in på festivalområdet så vi åkte till nått place och åt middag.


Fick spendera natten där också, på deras gräsmatta typ hehe. Jag, mamma och brorsan sov i tält och resten i bilarna.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

svar: Ja, vet du ngn dag som passar? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback