Dag 3, england


Vaknade runt 9 i tälet utanför puben eller vad det nu var. Fick sitta och vänta ett bra tag på att dom andra skulle komma och hämta oss med bilen. Jag sysselsatte mig i alla fall med att läsa en bok som jag fick med Glamour som jag köpte på en affär i england. Wags betyder fotbollsfruar om jag fattat rätt haha.


Kom in på festivalen tillslut och jag checkade de nya toaletterna. Dom såg rätt trevliga ut..


..men det var dom inte. Vissa var jordigare och äckligare än den här. Fast dom rengjordes sen och så farligt var det ändå inte. Man får leva med det helt enkelt.


Träden var lite roliga, dom satt liksom ihop.


Sedan var det dags för mat och efter de börja ställa upp alla varor i affären (cosy camper). Och dom där chipsen på sista bilden har jag typ levt på under festivalen. Man gick alltid och tog såna när man var hungrig haha.


Tänk va kul man kan ha med en resväska ;D

Ska nog ta med en tur in till stan nu, kolla lite.. det är väl rea? Egentligen vill jag inte slösa pengar men det är väl bäst att slösa nu när man ändå levar liksom höhö.
See yah later, puss! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha arå, jag ska lova att shoppa mycket :D sparar redan pengar haha (a)

toaletten såg riktigt fräsch ut hehe.. nej men det ser ut som du haft riktigt mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback