Dag 4 & 5, England


Affären blev klar och festivalen öppnade. Var rätt mycket folk den här dagen, alla skulle köpa tältgrejer och massa sånt. Om jag minns rätt var det då jag ville hem, visste inte vad jag skulle göra och lång arbetsdag så de va inte det roligaste.


Nästa dag.
Här bland hattarna och solglasögonen stog jag mest och höll upp spegeln för alla som skulle prova. Mot kvällstiden kom det fram några skitpackade killar och började prata med mig. När jag sa att jag var från sverige frågade dom varför jag inte var blond haaha. Jag sa bara att jag inte ville se ut som alla andra men alla är faktiskt inte blonda i sverige haha.


typ världens mest kassa bild men brorsan satte i alla fall på sig en blommig hatt och rosa brillor, snyggt ;)


Franz ferdinand spelade, därav ljuset från scenen. Ville gå och se dom men tyvärr jobbade vi till elva den kvällen. Lite synd :(


Dom hade någon grej vid vattnet som bytte till olika mönster, fint :)

Kommentarer
Postat av: Dena

hahaha varför du inte var blond xD ooh fett grymt att du iaf hört de live :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback