det blev ingen bio..

..men film blev det i alla fall. Fanns bara några få biljetter kvar till Barnhemmet så vi strunta i de. Istället hyrde jag Step up, dansdansdans. Har sett den förut men vad gör de. Godis till de också, proppmätt nu!

Haha jag kom precis på att jag måste göra en gympauppgift som jag inte lämnat in ännu. Kanske borde göra den innan skolan börjar då man har tusen andra saker att tänka på. Och innan pappa reser bort så han kan hjälpa mig ;) Han ska nämligen till bolivia i.. 53 dagar eller liknande. Shit, hur ska jag klara mig?
Nix, nu börjar det bli dags att kanske vandra mot sängen. Ska ta och lägga in lite låtar i mp3:n innan också. Hörs imorgon igen, puss och godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

fina svanar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback