Ett varmt sverige

Hello!

Nu är jag hemma och hjälp vad varmt det har varit idag. Men jag har vant mig vid att det regnar så nu är det bara jobbigt att solen skinner och man svettas ihjäl. I alla fall så var jag ju hemma hos mormor och morfar, träffade morfars syssling (?) från america. Va trevligt! Haha hon var som mig, blandade engelska och svenska. Jag brukar göra de rätt ofta och min brorsa blir arg för han tycker de låter så fult. Kan väl hålla med honom en aning men äsch, jag lär mig ;)

Lite bilder från dagen;



På väg dit, varma kläder.. yesyes!


Mat!




Titut!


Puss!


På väg hem för att hämta lilla stampe som skulle till mormor och morfar på semester, och jaa.. för vi snart åker bort haha.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback