Fredag den fjärde

Godmorgon!

Idag gick jag upp vid tio, rekord tror jag minsan ;) Men det var bara för jag drömde en mardröm, usch. Drömde att jag och några kompisar var ute sen kom det nån snubbe med en bil som började jaga oss fast jag lyckades fly. Dessvärre tror jag Freja och Gabbi som jag var med i drömmen dog.. herregud vilken tur att det inte är sant. Sedan hittade jag några tjejer i en lägenhet och det lätt såhär. Jag: Skulle jag kunna få låna en telefon? Tjej: Jaa, absolut.. men vi har ingen telefon. Jag: Nehe okej, men jag har en själv kom jag på. Haha, lite flummigt sådär.. men det var rätt läskigt. Fast dock inte lika läskigt som när jag var mindre och drömde om batman haha.

Idag ska jag som sagt till mormor och morfar för lunch. Ska bli roligt för de va en evighet sen jag var hemma hos dom. Älskar att vara där och hoppa runt på gräsmattan och fota. Fast idag har dom ju nån släkting där så då kanske man ska vara lite social..tyvärr ;P

See yah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback