Fredagkväll

Hej på er!

Hoppas ni har kul vad ni än gör. Själv har jag rätt tråkigt. Familjen sitter ute i mörkret på gården med grannarna och sjunger. "jag vill ha en egen måååne" haha :) Vill ut och skejta men det är inte så kul själv, och i mörkret..nej skippar de. Va ju i alla fall i stan förut. Orkade inte kolla så mycket eftersom jag inte gillar att shoppa längre, finns ju inget fint i affärerna ju. Vad har hänt? Kan väl bero på att alla sommarkläder säljs ut nu och höstkläderna är på väg in. Köpte i alla fall en cardigan på Zara. Pappa kom sen också så gick vi och käka lite på mc:e donken.


149:-, Zara.
Sorry för kass bild, kameran dog.

Ska fortsätta min fredagskväll med att ha tråkigt, puss till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback