Hejdå sverige, hej england

Nu har mormor kommit, ska åka hem till henne nu och sedan ikväll åker vi till skavsta flygplats. Flyget går runt 22.00 och vi är framme i glasgow ungefär 1,5 timme senare. Mamma kommer och hämtar mig och min brorsa där sedan vet jag inte riktigt vad som händer men vi ska i alla fall vara på en festival som heter Latitude en vecka. Min mamma ska jobba där och sälja tältgrejer om jag fattat allt rätt. Två dagar i London blir det sedan.

Kommer hem den 23:e, på natten tror jag så vi hörs inte först nästa dag. Kommer nog inte kunna blogga medans jag är borta. Men ni får ha det underbart vad ni än ska hitta på, pussar! byebye bloggen <3


Kommentarer
Postat av: Dena

ha de bra =)

Postat av: Stephanie

VI MÅSTE FOTA SNART! :) utomhus!

2008-07-16 @ 00:24:33
URL: http://stephaniemuster.webblogg.se/
Postat av: Emma

åh vad kul med england, nu blev man avis haha. ha de bra!

2008-07-16 @ 15:27:11
URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback