Hemma!

Hej kära ni!

Jag är hemma från båven, äääntligen! Känns som jag varit borta i en evighet. Åkte i alla fall ner till båven i onsdags. Första natten kunde jag inte sova för myggorna hade invaderat husvagnen där jag sov. Lyckades i alla fall somna tillslut och senare på natten vaknade jag upp, tittade ut och såg att himlen var alldeles orange.. fint! Dagen efter låg jag och solade en stund, fast de va för varmt. Jag har liskom vant mig vid regnet nu så när det är sol är det mest jobbigt haha. På kvällen gick jag ner till bryggan och fotade lite. Visar sen! Och idag har jag inte gjort nått speciellt, bara suttit i bilen på väg hem. Är i alla fall hemma nu, och på måndag åker jag till england. Hej och hå vad man ska fara runt helt plötsligt.

Ska lägga in lite bilder och sånt nu, kommer upp pics snart dåra ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback