jag har fyndat i min garderob

Jag har städat, jag har städat hela kvällen. Ibland älskar jag att städa, som idag.. idag var det kul. Det är ju alltid extra roligt när man hittar massa roliga smycken och kläder också. Jag har tex hittat en jeansjacka som jag inte visste att jag hade. En aning förliten men äsch. Lite gamla smycken har jag också fyndat i mina lådor. Nu ska det bli fint, rummet ska bli finare än finast. Okej, det kommer inte riktigt gå eftersom jag delar rum med min brorsa här hos min pappa och det är rätt så litet men ändå.. det ska bli fint. Ska framkalla lite bilder och sånt också. Nästa steg är att fixa mitt rum hos mamma också, där har jag som tur är eget. Eller jaa, kaninen bor ju där också.. och han är inte så renlig av sig haha.

Vet ni vad, nu är vi inne i juli månad. Dagarna springer snabbare än mig. 
Ska sova, Puss and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback