Måndag och regn

Hej babes!

Eftersom brorsan skulle iväg och tälta idag vaknade jag vid 6 av att klockan ringde. Och snäll som jag är tar jag också ansvaret och ser till att han kommer upp. Somnade i alla fall om sedan och vaknade ett antal gånger. Vaknade igen sedan av ett sms från Emma, sedan kunde jag inte sova igen men det var bra de för jag har massa som behövs göras här hemma.

I alla fall ska jag åka in till stan och träffa
ronja och emma en stund, det ryktas brownie och glass men vad vet jag. Efter de åker jag nog hem och packar lite och sedan åker jag till hem till mormor och imorgon åker vi till båven. Nu måste jag i alla fall ta och klä på mig och diska lite, och på tal om nått annat så sitter jag och äter potatis till frukost (potatiskroketter och potatissallad) Kroketterna smakar blää, tänker inte äta upp dom..usch.

Haha, ha en bra dag allihopa! *stort hjärta*


haha titta vad jag hitta, en bild på min brorsa och mig från någon vinter för mångamånga år sedan. Nej det är inte vi som byggt snögubben men cred till den som gjort de, riktigt snygg ju!

Kommentarer
Postat av: Dena

haha va söt! skitlik dig ju :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback