nothing

Hejhopp!
Jag håller på att bli lite halvt galen och nu har jag suttit och raderat de jag har skrivit, och skrivit om, och raderat. Vet inte riktigt vad jag vill säga med detta inlägg. Jag borde gå ut, ta en promenad eller nått. Jag har suttit inne två dagar nu eller nått sånt. Varför vet jag inte, men det är ju rätt skönt att bara göra ingenting nu när man ändå har lov. Vila upp sig inför en stressig termin med femtioelva prov och uppsatser.


En bild från kanske föra sommaren (?) Haha, jag satte upp en gardin i mitt rum, byggde ett "stativ" av massa böcker och försökte få lite fina bilder på mig själv. När jag nu tittade igenom dom där bilderna såg jag att i stort sätt alla var suddiga och inte alls skarpa. Hahahah, men jaa gillar man att stå framför kameran får man väl på ett eller annat sätt göra sin egen studio ;D Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

vilken snygg blogg du har :D

Postat av: Dena

tkr bilden var jättefin :)

2008-07-06 @ 17:58:51
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Svar: Tack så jättemycket :)

2008-07-06 @ 18:49:17
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback