rubriker är inte roliga

Heeelloooo! (med en spökig röst, ett försök till de i alla fall)

Guu va jag skriver tidigt idag jämfört med alla andra dagar. Fast jag gick ändå upp för cirkus två timmar sen så det kanske inte var så tidigt ändå.

Idag ska jag i alla fall träffa min prinsessa dani så ska vi åka in till djurgården och bara ha det mysigt. Kameran är med så förvänta er massa bilder :) När jag kommer hem ska jag också visa de jag köpte i England, eller så får det bli imorgon. Har på mig en kjol därifrån idag, så den får ni se sen i alla fall. Nu måste jag stänga av så jag inte missar tunnelbanan. Ha en fin dag, puss och kraaaam <3


Måste bara visa den här bilden, munkarna på festivalen. Så extremt goda och fräscha. Haha, sooocker!! Va alltid jättelång kö till ståndet där dom sålda dessa ljuvliga små saker, det förstår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback