still in london

Godmorgon!

Sitter pa ett internet cafe nu har i camden. Behovde checka ut fran vandrarhemmet vid 10 sa nu har vi suttit har i snart en timme och letat efter ett nytt hostel sa vi slipper sova pa gatan inatt. Verkar som vi har hittat ett nu men vad vet jag. Ska val i alla fall aka in till sjalva centrala london sen och titta runt lite. Men jag undrar hur mycket vi kommer hinna, maste lamna packningen nagonstans ocksa.

Vad ar det for vader i sverige nu? Sakert sol bara for inte jag ar dar. Har ar det i alla fall asvarmt och jag gar runt i jeans, puuh. Pa festivalen var det regn endel sa det ar val dags for lite sol nu.

Nej, nu ar internettiden snart slut och vi maste ta oss till tunnelbanan for att aka till hostelet.
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh älsko! saknar dej!! äntligen kommer du hem!! :D:D Här har det varit AAAAS VARMT heeela långa dan!! höras när du kommer hem så kanske vi kan åka och bada och bränna oss i solen tillsammans? ;) hihi! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback