Tillfällig header

Som ni kanske ser ändrade jag headern. Den andra kanske var snyggare men jag orkade inte ha den mer. Den som är nu får va för tillfället så kommer en ny med tiden.

Nu är det i alla fall dags att gå och lägga sig. Klockan har visst blivit väldigt mycket. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar på att åka in till stan.
På tal om nått helt annat hade jag tänkt att ladda upp en video på dailymotion.com men filen är för stor. Fattar inte varför för jag har alltid laddat upp den storleken förut. Får väl föröka förminska den på nått sätt.


Ett collage på mig och mina prinsessor.


Godnatt
jag ska drömma om fred på jorden.  


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilket underbart kollage! jag älskar er!!<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback