dansen <3

Tjoo!

Vaknade 11.30 tror jag minsan, sedan ringde mamma: Hej vill du följa med på festival? Haha nej, ingen mer festival nu. Urkult heter den festivalen, har varit där förut (för många år sedan).. tror inte jag skulle tycka det var så kul där haha. I alla fall så ska jag ha tråkigt idag.

Jag börjar sakna dansen nu. Har inte dansat på hela lovet, haha kommer inte bara vara liiite stel när skolan börjar. Kommer ihåg förra året så hade vi en danslektion första dagen på terminen, då dog vi allihopa.. så stört jobbigt. Hej dålig kondis liksom.

Puss!

Kommentarer
Postat av: dani

va?! klart du ska med!! fan va kul åhh.. vilvillvill haha

2008-07-29 @ 21:05:55
Postat av: Emma

då kan vi ha dålig kondis tillsammans! haha jag kmr döööööööööööööö de första veckorna!! xD haha <33333

Postat av: amanda

Dani: nej, jag skulle säkert ha jättetråkigt om jag följde med. inga bra band dessutom ;P Vill ju åka med er <3

2008-07-29 @ 23:24:50
URL: http://aami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback