those happy days

Hello!

Är hemma sen ett tag tillbaka, är astrött efter att ha sprattlat runt i vattnet hela dagen. Jag, frida och gabbi gick till en strand och badade lite, haha sedan blåste gabbis fina gbglass-badboll iväg men dom lyckades få tag på den efter lite spring i skogen utan skor. Sedan gick vi till en brygga och badade lite till. Gick hem till Frida och gjorde misslyckade pannkakor + plättar som blev något mer lyckade. Åkte in till stan efter de, vandrade runt lite i affärerna. Skulle egentligen fika också men jag höll på att somna så det fick bli en annan dag.

Lite bilder från denna soliga dag också:


Frida, gabbi och "badbollsleken" haha



Tönta oss lite framför spegeln :)
Och jag fick ett par jättefina örhängen av frida från USA, taaack <3


Provade mössor på h&m


Jaa, så kan man också ha dom haha.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Aami... Jag har följt din blogg i massvis med dagar, tror faktiskt jag läst vartenda ett av alla dina inlägg - och det är många!:) Och varenda gång jag läser dem så blir jag glad. Det känns jättefånigt, jag menar, jag känner ju inte dig, inte mer än genom bloggen men trots det får jag ändå ett leende på läpparna varje gång jag läser om dina äventyr:) Jag vet inte riktigt varför, men du skriver på ett personligt och roligt sätt som gör hela bloggen mer läsvärd:)



Och det där med pannkakor, det är en svår konst - som jag efter många år av hård träning lyckats behärska ibland:P

Jag tror själva hemligheten i att lyckas med pannkakor är att låta någon annan göra det (nu syftade jag verkligen inte på mig själv), jag är bara bra på det där med att blanda till en fluffig smet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback