aami.blogg.se

Kollade på bloggkoll.se och såg att jag hade 4 prenumeranter, wow. OKej, kanske inte så mycket men det trodde jag aldrig.. trodde inte jag hade nån. I alla fall så vill jag säga att jag är jätteglad över att ni som läser bloggen läser.. eller asså ni fattar. Jag tror dom flesta av mina besökare är folk jag känner eller folk som vet vem jag är. Men det är jätteroligt att ni, vilka ni än är kikar in ibland.

Förut va jag desperat efter läsare och kommenterade hysteriskt, nu kommenterar jag inte så mycket längre. Går väl i perioder men jag kommenterar de jag vill och inte bara för att statistiken ska öka. Jag är glad för dom läsarna jag har helt enkelt, gillar man inte bloggen så gör man väl inte de. Sen är det ju lite svårt att fastna för min blogg kanske, jag skriver ju väldigt personligt så folk som inte läst bloggen förut har nog svårt att hänga med på de jag skriver.

Bloggen är i alla fall en vis del av mitt liv och jag gillar att dela med mig av mina dagar även om jag inte alltid har så mycket kul att skriva. Puss på er, ni gör mig glad :)


Kommentarer
Postat av: g

din blogg är bäst! just like you :) <3

2008-06-24 @ 00:11:19
Postat av: Emma

puss på DEJ! DU gör MEJ glad!<3<3

Postat av: Dena

hihi ja prenumererar på dig =D gillar din blogg (=

2008-06-24 @ 12:39:43
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Mirre

När jag började läsa din blogg, fastnade jag direkt :p.

2008-06-24 @ 15:10:21
URL: http://mirres.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback