Cheesecake

Hej i stugan! :)

Oj va klockan är mycket, tiden går fort när man har roligt. Jag och gabbi var inne i stan förut och lämnade tillbaks ett koppel hon köpt sedan gick vi till vårat favorit-fik och åt lite. Vi har skippat vara-nyttiga-veckan, det orkar vi inte med.. vi suger haha. Delade på en morotskaka och cheesecake, mumsigt. Latte till de. Sedan åkte vi hem, gick ut och åkte lite skateboard. Åkte förbi några ungar som sa "ni suger!" man ba joo tack jag vet. Men jag sa bara okej, då börja dom garva.. kul för dom liksom. Fattar inte varför folk ska vara så taskiga, dom vet väl inte att vi bara åkt i några dagar liksom.. man är ju inte proffs från början direkt. Nu är vi i alla fall hemma hos mig, har ätit massa vattenmelon.




haha, alla bilder typ likadana men men..
Hoppas ni haft en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Dena

haha tackkdu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback