de saknade

Halloooo (med en extrem inlevelse)!

Nu är jag hemma från min gamla skolas avslutning, dom är så söta allihopa. Va väldigt lång jaa, vad är det man säger.. uppträdande och tal och sånt men jag och helle fick tårta tillslut, det var ju därför vi var där. Haha, nerå.. va kul att träffa alla <3 Efter allt stog vi i alla fall ute och väntade på några från klassen, dom skulle på middag.. hann i alla fall ta massa kort hehe ;)


Gabbi var fin i sin rosa klänning!


Fota i hissen power!


Sen blev det kostymtime!


Haha, den här bilden garva vi åt.
Gabbi, jag och helle!


Tungor haha !


Frida hade ascoola skor!

Dagens hälsning går till: Seffi.. jaa du fattar ;D
Nu ska jag fortsätta göra ingenting, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

aw tack! fin header :)

Postat av: - Miriams

Svaret på frågan i min blogg: Det är poäng från mitt betyg :D

2008-06-11 @ 20:51:01
URL: http://miriams.webblogg.se/
Postat av: Anja

Naaaw :P söt mikias va i kostym xD

2008-06-11 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback