en rosa papperskorg

Heej!

Sorry för sent inlägg men pappa väckte mig vid 10 och då skulle vi direkt in till stan och fixa bankkort till mig och min brorsa. Sen bestämde vi oss för att ta en promenad och tillslut hamnade vi på ett fik på söder. Så där satt vi en stund, trevlans. Pratade lite om vart vi vill åka i vinter, vi ska nämligen försöka åka utomlands eftersom vi inte har nått planerat för i sommar. Vi kom fram till Malaysia, haha får se hur det blir med den saken.

Hade inte med mig kameran men jag tog lite kassa pics med mobilen istället.

En rosa papperskorg, jag digger den stenhårt! Och så min macka jag åt på fiket, yummie.


Gick in på Musikbörsen, lots n' lots av intrument. Sedan stötte vi på lots n' lots av red bullbilar också. Kanske nått att satsa på för den som ska köpa bil?

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback