England-planering

Hejhopp!

Är hemma hos pappa igen nu. Va ju inte i farsta centrum förut, va rätt mycket rea men jag hittade inga kläder. Köpte i alla fall en ring och en ny skateboard. Visar de senare!

Åkte hem till mamma sedan och planerade lite för England. Vi (jag, mamma och brorsan) ska åka dit 14 juli, eller då åker jag och brorsan eftersom mamma åker redan nästa söndag. Mamma ska jobba på en festival där som heter Latitude. Så där ska vi spendera en vecka, bo i tält och så. Kanske ska hjälpa till och jobba också. Sedan åker vi i alla fall till London och bor på vandrarhem eller liknande i kanske två nätter. Mer än så har vi inte bestämt, mamma skulle kolla flyg hem och så innan vi bestämmer.

Nu ska jag äta! Xoxo.


Fika


En liten fågel kom och joina / Och så några fina blommor hemma hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback