Fredag

Hello :)

Är fortfarande hemma hos gabbi, har suttit och tittat på Life of ryan hela morgonen. Med Ryan Sheckler om ni vet vem det är. Programet är ju rätt tråkigt om man tänker efter för det händer samma saker hela tiden men man blir liksom fast haha.  Men vi ska gå hem till mig snart och så. Fixa naglarna innan göteborgsresan, oh yeah! Annars måste jag typ tvätta kläder och sånt idag också, åker ju imorgon.. på eftermiddan. Packa kan ju också vara bra att göra.

Måste gå dåra, hörs senare! <3

Kommentarer
Postat av: S A R A

min blogg har dragit igång igen efter ca 1 månads uppehåll, kika gärna in, kram <3

Postat av: dani

ha det så bra där borta <3<3<3 puss

2008-06-13 @ 19:09:13
Postat av: Emma

ha det bäst i göteborg älsklingen min!<3<3

2008-06-13 @ 19:15:51
URL: http://aabsolutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback