Gokväll

Efter att haft hur tråkigt som helst sen jag kom hem från stan ska jag nog snart gå och lägga mig. Jag säger nu att jag ska göra de fast jag kommer inte göra de först om en timme eller nått ändå. Funderar på att sätta mig och äta en grapefrukt och titta på fotboll med pappa, guu va tråkigt.. i think. Jaja, jag ska väl gå till tv:n och låtsas att jag tycker de är roligt i alla fall.

Imorgon är det sista lektionen någonsin i ettan, sorligt värre. Samhälle är det, vet inte vad vi ska göra men jag har hört rykten om att vi ska vara nere i parken men vi får se. Sen har jag lovat att bjuda emma på donken också, får göra de när vi slutar kanske.. slutar vid 11.45. Nu känner jag mig jätteflummig och ingen fattar vad jag babblar om, så jag ska nog gå och äta den där grapen nu.. jaa, det gör jag. Guu va kul jag ska ha det, puss på er sköna bönor! <3

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: håller med dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback