Hejhej, vill du köpa en ros?

Hej & hå!

Nu är jag hemma från de lilla jobbet som blomförsäljare eller vad man ska kalla de. Jag & min vän Anja åkte till stadion där vi fick hinkar med rosor att sälja eftesom det var Minimaraton. Gick bra till en början då vi fick rätt mycket sålt men det gick segare i slutet, då ville ingen köpa längre haha. Va ju asvarmt men det var jätteroligt faktiskt, kör på de nästa år igen ;) Fick inte så mycket betalt, bara ca. 170:- var för de timmar vi stog. Men äsch, de va kul ändå.


Några bilder, dålig kvalitet eftersom dom är tagna med mobilen.


Man fick gratis yoghurt också! Den var god :)

Det var en tjej som ringde som sett mig på statist.se som frågade om jag ville vara med i reklamfilm. Så när vi sålt klart åkte vi och mötte henne så tog hon några kort på mig. Hoppas verkligen jag får jobbet, hon skulle höra av sig imorgon så vi får se.

Nu ska jag i alla fall gå ut och se om det är sol på balkongen, annars får jag hitta på nått annat. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha tack så mycekt :D

Postat av: Dena

coolt, hoppas du får jobbet!=)

2008-06-01 @ 18:14:43
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback