Hemma

Hej alla söta!

Jag är hemma från båven nu, två dagar tidigare än vi tänkt. Fanns ingenting att göra där och det regnade flera gånger per dag.. rätt trist så vi åkte hem. Men vi har i alla fall varit ute med roddbåten endel haha. Ätit mat har jag också gjort, mormors mat. Mums, fast så jäkla mycket fett i allt. Jaja, man lever bara en gång right? Hm, vad har jag mer gjort..? Äh, typ inget mer haha. Ska dit igen i juli typ en vecka, längtar INTE!!

Jag har i alla fall börjat snacka rätt mycket engelska och mormor tycker jag är jätteduktig.. *hosthost*, det är det nog bara hon som tycker. Sen har jag också kommit på att jag ska sälja min loftsäng och köpa en vanlig. Hatar mitt rum så nått måste göras. Nån som vill köpa en loftsäng kanske? ;P

Nu ska jag gå och gosa lite med kaninen min (som varit ensam hemma sen vi åkte) Lägger in bilder från båven imorgon.
Hoppas ni haft en bra midsommar, nån som dansat runt midsommarstången? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback