I'm superman

Hej gullungar!

Jag är hemma efter en lååååång dag. Jag + två killar blev hämtade vid 10 av en snubbe som körde oss till studion där vi skulle spela in. Reklamfilmen var för ikea, jaa.. mer får ni se senare. Vet inte om det kommer ut på tv eller internet.. eller båda, får se helt enkelt. God mat var det i alla fall, mohaha.

Gick förbi mamma och hälsade på min lilla
Stampe på vägen hem också, han var lika söt som alltid. Shit, jag har haft honom i mer än 6 år. Guu va tiden går snabbt. Köpte också en burk cola på vägen hem.. intresse klubben antecknar! :P

Har inga bilder från dagen, men här är i alla fall två jag hitta i nån mapp.

Kommentarer
Postat av: Dena

shit va coolt å se reklamfilme sen =)

Postat av: Katja

va kul att spela in reklamfilm :D

2008-06-08 @ 18:13:44
URL: http://kaatjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback