jeansjacka <3

Hej!

Har precis kommit hem från stan. Det blev inget sommarlovskort, ska beställa från internet istället så man får ett nytt ifall man skulle tappa bort det. Gick i alla fall runt med pappsen lite, han tittade på lite skor och så. Sedan gick vi och fikade och tittade på folket på gatan.. ganska roligt faktiskt. Kul att se vad det finns för olika människor. Pratade även om vad jag skulle bli när jag blir stor, kom fram till att jag ska bli lite olika haha. Lite småjobb i dans, film och modellvärlden.. låter ju great! Nämen får se vad jag blir, tänker inte direkt bestäma de nu.. med tiden blir man säkert nått. 


Hittade en snygg sko på stadium. Har ungefär en likadan fast utan blommor. Synd att man inte är rik, Jag gillar den skarpt!


Fika!


Det blir ingen dagens idag, pappa är sämst på att fota haha. Men här är i alla fall jeansjackan jag hade på mig. Köpt för flera år sedan i spanien om jag minns rätt. Detta är anledningen varför jag nästan aldrig slänger eller ger bort kläder. Jag sparar allt helt enkelt, lika bra.

Nu ska jag ladda upp alla göteborg bilder på bilddagboken, jobbigt värre.
Hoppas ni har en najs dag, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback