Lördag

Om ca 20 minuter ska jag gå till tunnelbanan för att sen åka till inspelningen. Sorry att jag inte säger vad saken gäller men jag vet inte hur mycket jag kan berätta. Vet egentligen inte så mycket jag heller haha. Men det blir säkert kul, är i alla fall inte lika nervös som jag varit under andra inspelningar. Man vänjer sig ju så det är great! Nu ska jag åka helt själv också, annars brukar oftast nån i familjen eller så följa med. Både mamma och pappa är bortresta tills imorgon så jag och brorsan får klara oss själva idag/imorgon, ojoj hur ska detta gå? haha.

Nej nu måste jag gå så jag inte får stressa till tunnelbanan. Haha, som jag gjorde i torsdags när jag skulle möta dani. Då sprang jag hela jäkla vägen till t-banan och vet ni vad, jag hann.. stolt över mig själv haha.
Hoppas ni får en bra dag, puss på er <3

Kommentarer
Postat av: - Miriams

Hoppas att går bra för dig :)

Postat av: gabs

det kommer gå superb!! hjärta

2008-06-07 @ 10:24:26
Postat av: d

nejmen ååhhh!!! jag skulle ju skicka ett lyckas till idag sms. men fy jag glömde förlåt ^^ men ja,, det är ju tanken som räknas :P

2008-06-08 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback