Måndag

Heej!

Dålig uppdatering var det här, tänkte skriva från skolan men så blev det inte. Musikarna hade konsert vid 7 så jag och dani stannade kvar och kollade. Riktigt grymma allihopa! Annars har dagen varit bra, började med att jag försov mig vilket kanske inte var lika bra. Men jag kom bara 5 minuter sent till samhällen. Efter lunchen tittade vi på ettornas teaterföreställningar, riktigt grymma dom med. Gick upp till datasalen och fick veta betyget och lämnade böckerna och sedan avslutades dagen med spanska då vi dansade och sjöng på ett ungefär :P Och jag fick jobbet i den där reklamfilmen btw, inspelningen är på lördag.. ni får veta mer då eller någon annan gång.


Musikarnas konsert!

Hoppps ni haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Dena

grattis till jobbet va roligt!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback