Måndag

Godmorgon!

Ställde klockan på 11 men knappast att jag orkar gå upp då. Gick upp en timme senare haha. Idag ska jag i alla fall träffa min lille vän Ronja. Vi ska kolla om det finns biljetter till Sex and the city. Grejen är bara att jag nästa aldrig har sett nått av den serien eller nånting. Haha, får väl försöka gilla det då. Sedan kanske vi också ska möta upp våran lilla vän emma. Haha, alla är småsmåsmå vänner från och med nu.

Det regnar inte idag men åskan dånar en aning. Åh nej, jag tror inte jag har mitt paraply här.. sakerna är aldrig här när jag behöver dom. Jaja, får klara mig hihi.


Jag och mina småsmå vänner hihi.
Nu måste jag rusa, pussar!

Kommentarer
Postat av: g

haha am du gillar ju inte SATC.. knäppzoo

2008-06-30 @ 12:43:11
Postat av: amanda

g: nee inte förut, men filmen var verkligen jättebra hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback