Måndag

Godmorgon!

Ska strax åka till skolan, har samhälle sen slutar vi. Ska bli skoj att träffa dani och emma igen + alla andra, de va ett tag sen nu.. en evighet känns det som. jaa, vad ska jag mer skriva. Det blåser idag kan jag ju tala om för den som inte visste de. Va precis ute på balkongen de va ju rätt kallt, brr.. Jag har shorts idag, jaja.. det blir säkert great.

Ska gå om 10 min så jag måste fixa de sista men vi hörs sen <3


En till bild från gröna temat!
Foto: Gabs! <3
"hej jag är ensam ute i skogen, vad ska jag ta mig till?"

Kommentarer
Postat av: g

<3

2008-06-09 @ 09:55:32
Postat av: Dena

Tyckte också det var roligt att gå till skolan idag! Saknar ju folket =) vill nästan inte ha sommarlov faktiskt haha :p

Jättefin bild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback