Musik?

Hello!

Sitter hemma hos mamma nu, har ätit och tittat på nån konstig film. Ska snart ta plocka ur disk ur diskmaskinen och ta hand om mina kläder.. blöö. Men men, sånt måste också göras.

Har inget planerat för imorgon mer än att jag ska lägga in massa musik i mobilen. Åker till båven under midsommar, mormor och morfar har ju hyrt en liten (notera liten) stuga där. Det är supertråkigt att vara där, typ.. så jag måste ha massa mobilen full med musik så jag överlever.

Nån som vet nån bra låt, det står helt still i mitt huvud?

Ska göra mina sysslor nu, hörs imorgon PUSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

jag kan rekommendera nästan alla låtar med Pernilla Wahlgren :) Överraskande bra. Speciellt låtarna från plattorna Pernilla Wahlgren och Pure Dynamite. Även Beautiful Day är bra :)

Postat av: Emma

forever med chris brown sitter fast i mitt huvud dom senaste dagarna :p

2008-06-17 @ 23:14:14
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Emma

åh jag har typ knappt nått att göra imorn jag heller! kanske ses? (a) PUSS<3

2008-06-17 @ 23:56:18
URL: http://aabsolutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback