Navelpiercingar från modeakuten

Navel Piercing, 14k äkta guld, blomma C.Z
Kolla vilket superfin piercing jag hittade hos modeakuten. Åååh, i want it so bad.. men tyvärr kostar den över tusenlappen.

Navel Piercing, Blomma med C.Z stenar
Här var lite samma stil som den ovan, denna kostade 135:- coolers!

Navel Piercing - Körsbär, C.Z
Dom här var ju också söta, kostar 63:-

Navel Piercing, guldplätterad Flip flop tofflaNavel Piercing, Sko - High Heel
Och dessa va ju lite roliga :P

Just nu känner jag att jag är såå glad att jag tog hål i navel i tanke på att bara kunna välja massa olika piercingar. Wiiee, kulkul! Hahaha

Kommentarer
Postat av: Dena

haha ja gillar dom me skorna, coola ju

Postat av: Katja

gud vad söta dom med körsbären! =)

2008-06-26 @ 20:24:34
URL: http://kaatjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback