not my day

Heej!

Vilken dag, både jag, gabbi och mina två kameror har ramlat i backen. Men det är okej, vi lever allihopa. Började med att gabbi (som jag brukar skriva lite olika smeknamn på, tex. gabs) kom och hämtade mig så skulle vi åka inlines till henne. Första backen, nått går snet och gabbi åker rakt in i buskarna eller vad man ska kalla de. Hon överlevde och de va riktigt kul men jordig blev hon dock. Andra backen, jag satsar och åker ner istället för att gå.. vad har jag gett mig in på tänker jag. Jag ramlar, skrapar upp händerna en aning och knäna.. men jag överlever. Går hem till gabbi och tar hand om våra små skador, sedan bär det av ut igen. Denna gång tog jag skateboarden, känns något säkrare. Vi gick till "skateparken" och sedan går lite mer saker snett och min lilla kamera och min systemkamera åker i marken och går sönder en aning. Men ingen stor skada skedd, dom går fortfarande att fota med.. bara lite repor. Men sånt är nya modet på kameror vettni ;D


(Fotade några bilder på gabbis kamera)
På väg hem till gabbi, hittade en ramp.


Jag är en konstig varelse


Här kan man då se gabbis jordiga arm och lite av blodet på min hand.


Inlines, not my thing!


Amzor & Gabzor!


Gabbi flyyyyger!



Jag & the skateboard

Nu ska jag äta, puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Meen, vad nu då.. Har du börjat åka skateboard?:) Vad kul! Jag har testat det några gånger, men när jag provat så har skateboarden vart för snabb för min kropp: Den har åkt iväg med all världens fart och jag stannade kvar i luften - i någon hundradel innan jag föll mot marken:P Nej, tacka vet jag cykling, då har man iaf något att hålla sig i när det börjar gå fort:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback