Onsdag

Hejhopp! Dagen började med att telefonen ringde och jag rusade upp ur sängen, då blev stampe (min kanin) rädd och välte ut vattenskålen..jippi! Har inte torkat upp vattnet än, haha kanske bäst att göra de snart. Ska i alla fall klä på mig och så nu, ska möta pappa så ska vi köpa sl-kort till mig. Sen får jag se vad jag hittar på.

Idag är det i alla fall min gamla jeansjacka som åker på, lägger upp en dagens senare.
Ska hoppa in i duschen lite snabbt, hörs när jag kommer hem.. puss!


En bild från december, en vecka efter min födelsedag då emma och dani kidnappade mig. Haha, så söta allihopa. Den dagen vill jag minnas <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja den kvällen va nått alldeles extra! :D <333

Postat av: Emma

haha vad roligt (a)

2008-06-18 @ 13:03:38
URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback