Onsdag

Hello!

Sommarlovets första dag och precis som igår börjar denna dag med regn. Har slutat regna nu fast himlen ser tvecksam ut asså. Och juste, Sverige vann ju igår.. coolers! Jag + några till satt ute på långholmen och man hörde ända från kungsträdgården när det blev mål haha. Dom hade ju storbildsskärm där som man kunde kolla på, så det var nog jäkligt mycket folk.

Idag ska jag i alla fall kolla på min gamla klass skolavslutning, vi var ju blandklass så dom går ut 9:an nu. Så det börjar kl. 3. Nu måste jag i alla fall hem till pappa och hämta massa saker, är hos mamma nu.. ska vara här i två veckor antar jag. Suck.. jag börjar bli trött på att flytta runt. Skriver när jag kommer till pappsen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback