Skolavslutning

Heeeeeej! :D

Det är sommarlov, och jag har gått ut ettan.. omg!! Dagen började med att det var massa uppträdanden, 3:orna som delade ut saker till lärarna och så. Det var sorligt, jag är glad att jag har två år kvar.. vill inte sluta, i alla fall inte nu. Underbara skola <3 Sen fick vi uppdrag att sätta upp massa "träd" och ballonger så det skulle va snyggt när stundenterna sprang ut. Tillslut var det bara emma och jag kvar, men det blev ju bra ändå. Emma är nya stundentfixaren haha. Strax efter tolv springer 3:orna ut och jag och emma åker in till stan och äter Brownie med glass. Sedan vandrar vi runt lite i t-centralen/kungsträdgården där. Vi får syn på danstreorna på deras flak, åååh vi blev alldeles lyckliga. Vi stog i alla fall på trottoaren och skrek.. folk tyckte nog vi var konstiga. Efter att ha vandrat lite till ser vi även musikarnas och teatrarnas flak, åååååh ännu lyckligare blev vi. Haha, så kul när man märker att dom känner igen en. Kommer sakna 3:orna, även fast jag inte direkt kände dom.

Och de är ju så sorligt, två stycken slutar i klassen.. Elin och Nicoline. Kommer sakna dom små liven, men dom får ta och hälsa på ofta. Puss på dom <3


Bild 1)
danstreorna, bild 2) Våra danslärarna körde en liten dans, haha så kul! bild 3) Musiktreorna, bild 4)
Anna sjunger, asbra!





Grenarna vi fixade, haha den ena ramlade sen.. fast vi hann fixa den innan 3:orna sprang ut.




3:orna springer ut!


Jag & emmizen <3


Emma! Ser ni likheten? haha




Dansarnas och musikarnas flak!

Ojoj, mycket text och bilder blev de. Aja haha.
Ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

... äntligen sommarlooooov!!!:)

Postat av: Ellen

åh jag får sommarlov imorgon. Förresten så har jag någon avlägsen typ kusin som går på stockholms estetiska, Joanna heter hon. Du kanske vet vem det är? :D

2008-06-10 @ 22:29:53
Postat av: elin

Går du dans gymnasium?

ååå vad jag saknar det!



www.elineeriksson.blogg.se

2008-06-11 @ 09:25:53
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: dani

SOMMARLOV!!!!!

2008-06-11 @ 18:40:57
Postat av: amanda

Ellen: Jaha :D nee, vet inte vem det är haha ;P

2008-06-11 @ 20:02:48
URL: http://aami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback