Solning

Godagens!

Nu är jag hemma. Åkte förut och träffade emma och hennes kompis, vi satt på några klippor och solade ett tag. Jag och emma hade inga badkläder så det blev inget dopp för oss, dålig ursäkt kanske men nästa gång så. Jag åkte i alla fall in till stan sen, va stört mycket folk men jag lyckades köpa en tröja.. visar snart!



Hoppas ni haft en bra dag, det har jag.. även fast lediga dagar är rätt boring. Jag är alltid så uttråkad haha. Men imorgon är det skola igen, tror det är sista "normala" skoldagen. Och så har vi sista balettlektionen, jag och emma är taggade till tusen. Nu ska jag gå och fota t-shirten jag köpte. Ska försöka få någon att fota dagens outfit sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback