Söndag

Heej!

Det är söndag och jag har inte ångest för fem öre. Kan ju beropå att det inte är så många lektioner imorgon, jag längtar seriöst tills imorgon. Jag hatar att vara hemma för länge, jag blir deprimerad. Är i alla fall astrött idag, va ju en lång dag igår och jag önskade redan när jag vaknade igår att det skulle vara kväll och jag fick sova igen. Funderar på att åka in till stan en snabbis, om jag orkar.

Ska äta mer frukost tror jag minsan, haha. Hoppas ni får en bra dag :)


En bild på mig och gabs! med våra käraste ägodelar, kamera & en bam ;P

Kommentarer
Postat av: Dena

Fin bild=)



Kan du förresten inte lägga in fler bilder från när ni tog modellbidlerna, de me gröna temat?? =D

Postat av: gabs

åh den bilden är så söt :)

2008-06-08 @ 14:42:52
Postat av: Frida

åh vilket härligt hår du har!

2008-06-10 @ 07:40:40
URL: http://thousandminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback