Söndag & myggbett

Godmorgon!

Idag ska jag sälja rosor med en kompis, därav att jag är uppe tidigt. Eller aa, tidigare än vad jag brukar gå upp i alla fall. Vet inte riktigt vad det där jobbet innebär men det blir säkert bra. Jag har i alla fall gjort en hemsk upptäckt idag, jag har myggbett överallt! Inte lite heller, på benen, armarna, ryggen, urringningen, låren. Usch dom kliar, ser ut som jag har värsta utslagen. Men det slår inte vad jag hade i sommar, när jag var på kollo. Då hade jag sovit med helt täckt kropp och luva och allt, dagen efter hade jag myggbett i hela ansiktet som inte varit täckt. Till och med på läpparna, Mmmm.. Haha!


Nu måste jag gå så jag inte kommer försent till t-banan.
Ha en bra dag sötisar <3


Bild från igår,
Fotografen är då min käre gabbi!

Kommentarer
Postat av: Dena

ååh vad fin bild! va har hon för kamera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback