Söndag

Hello!

Vaknade rätt sent idag, låg sedan och läste min gamla hemkunskapsbok. Mycket intressant hah! Har i alla fall gått hem till pappa nu, orkar inte sitta vid datan hos mamma.. den är seeeg.

Här är i alla fall bilder från båven:


Huset


Inne i husvagnen. Mamma och brorsan sov där, jag sov inne i huset med mormor istället.


Hade med mig en skateboard, tur de annars skulle de blivit ännu tråkigare.


Tåskorna hade jag också med.



Lånade mammas hatt, hehe! Fick godis av mormor, Yeay!!!!



Grannarna kom på besök och även deras lilla kissemisse.




Vi gjorde en midsommarstång.



Hopphopp!


Ute med roddbåten.


Bror :)


Sola.. innan det blev molnigt.. och började regna.


haha det här var nog det roligaste. Vi hade ställt ut rulltårtan så den skulle tina, den hade legat i frysen. Sedan började det blåsa jättemycket och vips.. rulltårtan låg på bordet. Haha och brorsan som hade sprejat jättemycket grädde. Vet inte hur det gick till men sedan var hela min tröja full med grädde.

Trodde att jag inte hade fotat så mycket, men det var visst endel.
Kommer kanske några till senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: g

åh petter har klippt sig!!!

2008-06-22 @ 17:00:55
Postat av: Dena

fina bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback