Tisdag

Godmorgon!

Idag är det tisdag och det innebär operation dagsverke för min skola. Som jag skrev igår ska man samla in 100:- var som går till skolor eller nått liknanade i Bolivia det här året. På tal om Bolivia så ska jag åka dit.. nångång. Haha, nämen pappa har varit där några gånger och ska dit igen i höst. Vi ska försöka åka dit i vinter tror jag men vi får se. I alla fall så ska jag dammsuga här hemma för att få ihop 100 spänn.

Annars funderar jag på att åka in till stan nu när man är ledig och allt. Måste kanske köpa lite grejs till skolavslutningen. Men nu ska jag i alla fall äta frukost. Ha en finfin dag allihopa <3


Några  bilder pappa tog när han var där.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa du kan ju ringa mej så kanske vi kan åka in till da city! :D PUss!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback